Go to content

Jak w zdalni.pl wspieramy firmy z branży e-commerce?

Ola|17 marca 2022

W Polsce działa ponad 50 tysięcy sklepów internetowych. Bez wątpienia znajdujemy się w czołówce najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Szczególnie dynamiczny rozwój odnotowano w czasie pandemii, w której trakcie zakupy online znacząco zyskały na popularności. Już nie tylko świąteczne prezenty, lecz także artykuły codziennego użytku, kupujemy bez wychodzenia z domu. W większych miastach zamówione produkty otrzymujemy nawet tego samego dnia. Przedsiębiorcy, widząc potencjał handlu elektronicznego, otwierają kolejne sklepy internetowe, a my chętnie wspieramy ich w wielu obszarach związanych z funkcjonowanie ich firm. Jak to działa?

Copywriting dla sklepów internetowych

Oferujemy naszą pomoc już na etapie tworzenia witryny sklepu. Obejmuje ona między innymi przygotowanie opisów produktów i kategorii. Wiemy, że klient sklepu internetowego chce, oprócz pięknych zdjęć produktów, przeczytać także o ich funkcjonalnościach. Pracując nad opisami produktów, umiejętnie używamy języka korzyści. Pozwala on uwypuklić zalety posiadania danego produktu. Jeśli chciałbyś zachęcić klientów swojego e-sklepu nieszablonowymi opisami, chętnie je dla Ciebie stworzymy! Nasz copywriter online przygotuje unikatowe, dopasowane do Twoich preferencji opisy, które otrzymasz w umówionym terminie.

Obsługa social mediów należących do e-sklepów

Zajmiemy się nie tylko tekstami na Twoją stronę internetową, ale także profilami firmy w mediach społecznościowych. Zdajemy sobie sprawę, że obsługa social mediów to czasochłonne zajęcie. Regularne publikowanie postów wymaga dobrego planu i dyscypliny. Jeśli chcesz skupić się na bieżącej działalności sklepu, w tym realizacji zamówień, zamiast na profilach na Facebooku, czy Instagramie, skontaktuj się z nami. Zadbamy o to, aby klienci znaleźli w Twoich social mediach ciekawe, angażujące treści.

Pisanie artykułów na blogi firmowe

Jeśli zależy Ci na wysokiej pozycji Twojego e-sklepu w wynikach wyszukiwarki, to jednym z działań powinno być systematycznie prowadzenie bloga. Warto publikować na nim, minimum raz w miesiącu, artykuły zgodne z wytycznymi SEO, a przy tym interesujące z punktu widzenia Twoich klientów. Tego typu treści możesz wysyłać klientom na przykład w formie newslettera.

Rozwiązanie na urywającą się słuchawkę

Copywriting to jednak nie wszystko. O teksty na stronę internetową sklepu, bloga oraz do social mediów trzeba zadbać, ale równie ważną kwestią jest bieżący kontakt z klientami. Nasz dział call center chętnie przejmie odbieranie telefonów od klientów Twojego e-sklepu. Zajmiemy się przyjmowaniem zamówień oraz reklamacjami. Przejmiemy także obsługę posprzedażową. 

Wiele usług zdalnych w jednym miejscu

Z myślą o właścicielach sklepów internetowych, przygotowaliśmy 3 dedykowane im pakiety. Możesz wybrać jeden z nich: mini, obejmujący 15 godzin pracy miesięcznie dla Twojego sklepu, midi – obejmujący 33 godziny w miesiącu oraz maxi, w którym otrzymujesz 53 godziny naszej pracy dla Ciebie w miesiącu. W ramach pakietu otrzymujesz wsparcie w wielu obszarach, obejmujący także copywriting dla firm oraz obsługę działu call center.

Katarzyna Wacławska

Udostępnij artykuł!

facebook twitter linkedin

Przeczytaj inne nasze artykuły