Go to content

Jak wygląda obsługa social mediów w zdalni.pl?

Ola|22 lutego 2022

W dzisiejszych czasach biznes i social media są nierozłączne. Czym jest firma bez wizytówki w Google, strony firmowej, czy profili w social mediach? W większości przypadków to nie może się udać. Przed podjęciem decyzji o zakupie, klienci chcą wiedzieć jak najwięcej o Twojej firmie. Pusty fanpage na Facebooku i brak opinii w Google z pewnością nie zadziałają na Twoją korzyść. Musisz jednak wiedzieć, że obsługa social mediów jest czasochłonna i wymaga kreatywności. Jeśli nie masz czasu lub pomysłu na swoje social media, chętnie wyręczymy Cię w ich prowadzeniu. Dowiedz się, jak wygląda współpraca z nami w tym zakresie.

Zaczynamy od dobrego planu

W pierwszej kolejności spotykamy się online lub odbywamy rozmowę telefoniczną, w celu omówienia kilku kluczowych kwestii. Chcemy ustalić, kim są Twoi odbiorcy oraz w jakich kanałach będziemy się z nimi komunikować. To stanowi wstęp do opracowania strategii obecności Twojej firmy w social mediach. W uzgodnieniu z Tobą dobieramy kanały oraz sposób i częstotliwość komunikacji. Następnie przygotowujemy harmonogram treści, zwykle na kilka tygodni wprzód. Przygotowaniem postów do Twoich social mediów zajmuje się dedykowany copywriter online. 

Dbamy o konsekwencję i spójność

Doskonale wiemy, jak w prowadzeniu social mediów ważna jest regularność, dlatego dbamy o to, aby przygotowane wcześniej treści pojawiały się zawsze na czas. Zwykle publikujemy minimum 1-2 wpisy tygodniowo. Przykładamy ogromną uwagę do spójności i aktualności przekazu. Poprzez nasze teksty staramy się angażować Twoich odbiorców – stawiamy na formy, które zachęcają do interakcji. 

Nie tylko publikujemy w Twoim imieniu treści na Facebooku czy platformie LinkedIn, ale także dbamy o komunikację z Twoimi fanami/obserwującymi. Nie pozostawiamy bez odpowiedzi żadnego komentarza zamieszczonego pod wpisem. To daje Twoim klientom poczucie, że za Twoim profilem nie stoi robot, lecz realna osoba.

Stawiamy na nieszablonowe treści

Chcemy podkreślić, że każdemu z prowadzonych przez nas profili w social mediach dedykowany jest jeden copywriter online. Zajmuje się on przygotowaniem profesjonalnych treści, według wcześniej ustalonych wytycznych. Takiej osobie możesz powierzyć zarówno przygotowanie serii wpisów na media społecznościowe, jak i pisanie artykułów na bloga

Skorzystanie z pomocy profesjonalnego copywritera jest rozwiązaniem, które niesie za sobą szereg korzyści. Przede wszystkim zyskujesz pewność, że publikowane w Twoich kanałach treści będą poprawne językowo. Literówki, błędna odmiana wyrazów, przecinki w nieodpowiednich miejscach – o tym wszystkim możesz zapomnieć. Przed każdą publikacją kilkukrotnie sprawdzamy tekst, aby wyeliminować ewentualne pomyłki. 

Dodatkowo otrzymujesz gwarancję, że język postów w Twoich social mediach oraz iść długość będą dostosowane do specyfiki konkretnego portalu. Dla przykładu: na Facebooka zaproponujemy treści o wiele lżejsze, niż na LinkedIn, bo tam odbiorca jest zupełnie inny. Odpowiedni styl i długość tekstów to coś, o co zadbamy do perfekcji. 

Dział marketingu na etacie czy wynajem pracowników na godziny?

Zastanawiasz się nad zatrudnieniem specjalisty od social mediów lub copywritera na etat, ale nie masz środków lub nie chcesz wiązać się z nim długoterminowo? Nasze rozwiązanie, jakim jest wynajem pracowników na godziny, sprawdzi się w takim przypadku idealnie. Współpracę z nami w zakresie prowadzenia social mediów możesz zacząć od zlecenia nam jednej serii lub nawet pojedynczego wpisu. To pozwoli Ci podjąć przemyślaną decyzję o ewentualnej długofalowej współpracy. Obsługa social mediów to tylko jedna z licznych usług, które możesz zlecić nam całkowicie zdalnie, bez wychodzenia z domu lub biura. 

Katarzyna Wacławska

Udostępnij artykuł!

facebook twitter linkedin

Przeczytaj inne nasze artykuły