Administracja poczty elektronicznej

Administracja poczty elektronicznej to współcześnie standard w zarządzaniu firmą czy instytucją publiczną. Pomożemy Ci prawidłowo uruchomić i obsługiwać pocztę elektroniczną w Twojej firmie. Z nami zyskasz kontakt e-mailowy z całym światem.

Administracja poczty elektronicznej jest współcześnie must have każdej większej firmy i instytucji publicznej. Administrator czuwa nad sprawnością jej działania, usuwa awarie oraz dba o poufny charakter przekazywanych w niej informacji.

Co robimy?

Instalujemy i konfigurujemy oprogramowanie systemu poczty elektronicznej. Zakładamy i konfigurujemy konta oraz grupy użytkowników. Kontrolujemy poprawność działania i bezpieczeństwo poczty e-mailowej. Prowadzimy dziennik administracyjny i raporty z jej funkcjonowania. Dbamy o bezpieczeństwo i prywatność informacji.

Dla kogo?

  • firmy usługowe i produkcyjne,
  • instytucje publiczne.

Ile to kosztuje?

  • od 1000 zł netto za skonfigurowanie całej poczty dla firmy,
  • 200 zł netto miesięcznie za pełne wsparcie naszego specjalisty.

Jak wygląda współpraca?

Przyjmujemy zlecenia instalacji systemu poczty elektronicznej w firmie lub instytucji publicznej. Uzgadniamy z klientem rodzaj oprogramowania, które następnie instalujemy i konfigurujemy zgodnie z jego preferencjami. Monitorujemy i raportujemy na bieżąco klientowi wszelkie nieprawidłowości w administracji poczty elektronicznej.

Dodaj do zapytania