Co robimy?
Prowadzimy infolinie przychodzące Call Center z zapewnieniem całej infrastruktury potrzebnej do przeprowadzenia kampanii – systemów IT, numeru telefonu, systemu odsłuchów i codziennych raportów. Odbieranie połączeń może służyć zapisom osób na wizytę w przychodni, odbieraniem reklamacji, a także wspierać biuro obsługi klienta.
Dla kogo?
- Działy obsługi klienta, które potrzebują sprawnej obsługi linii przychodzącej.
Ile to kosztuje?
2800 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 4 godziny dziennie / 5 dni w tygodniu.
5500 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 8 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu.
Jak wygląda współpraca?
Projekt realizowany jest przez SWPL, zajmujący się kampaniami Call Center.
W ramach projektu przydzielimy Państwu osobę przygotowaną do pełnienia roli potrzebnej w Państwa projekcie. Zapewniamy zarówno oprogramowanie do telemarketingu, jak i system odsłuchów, a także codzienne raporty z wykonanych połączeń i ich efektów.