Infolinie przychodzące Call Center

Zleć odbieranie połączeń przychodzących w swojej firmie wykonane przez profesjonalne Call Center.

Co robimy?

Prowadzimy infolinie przychodzące Call Center z zapewnieniem całej infrastruktury potrzebnej do przeprowadzenia kampanii – systemów IT, numeru telefonu, systemu odsłuchów i codziennych raportów. Odbieranie połączeń może służyć zapisom osób na wizytę w przychodni, odbieraniem reklamacji, a także wspierać biuro obsługi klienta.

Dla kogo?

  • Działy obsługi klienta, które potrzebują sprawnej obsługi linii przychodzącej.

Ile to kosztuje?

2800 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 4 godziny dziennie / 5 dni w tygodniu.

5500 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 8 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu.

Jak wygląda współpraca?

Projekt realizowany jest przez SWPL, zajmujący się kampaniami Call Center.

W ramach projektu przydzielimy Państwu osobę przygotowaną do pełnienia roli potrzebnej w Państwa projekcie. Zapewniamy zarówno oprogramowanie do telemarketingu, jak i system odsłuchów, a także codzienne raporty z wykonanych połączeń i ich efektów.