Co robimy?
Prowadzimy kampanie telemarketingowe za pomocą Call Center z zapewnieniem całej infrastruktury potrzebnej do przeprowadzenia kampanii – systemów IT, numeru telefonu, systemu odsłuchów, codziennych raportów, a także z dodatkową usługą budowania bazy odbiorców, jeśli kampania tego wymaga. Kampanie telemarketingowe mogą służyć informowaniu klientów o usługach firmy, zapraszać odbiorców na eventy/konferencje, a także zachęcać do przeczytania lub omówienia oferty współpracy.
Dla kogo?
- Działy sprzedaży i/lub marketingu, które potrzebują skontaktować się ze swoimi klientami lub nową bazą kontaktów.
Ile to kosztuje?
2800 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 4 godziny dziennie / 5 dni w tygodniu.
5500 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 8 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu.
Jak wygląda współpraca?
Projekt realizowany jest przez SWPL, zajmujący się kampaniami Call Center.
W ramach projektu przydzielimy Państwu osobę przygotowaną do pełnienia roli potrzebnej w Państwa projekcie. Zapewniamy zarówno oprogramowanie do telemarketingu, jak i system odsłuchów, a także codzienne raporty z wykonanych połączeń i ich efektów.