Projektowanie BrandBooka

BrandBook (księga znaku) to zarys misji, wizerunku i podstawowych wartości Twojej marki. Przede wszystkim jest to sama tożsamość marki, schemat DNA z warstwami na warstwach szczegółów, od bardziej ogólnych – takich jak przeznaczenie marki – po bardziej skomplikowane niuanse, takie jak szczegóły dotyczące schematu kolorów i czcionek. Każda znana marka ma księgę znaku, od Apple, przez Google, po Coca-Colę, ale nawet mniejsze marki zyskują na jej posiadaniu

Co robimy?

  • Przygotowujemy BrandBooka dla marki w oparciu o potrzeby firmy. BrandBook może być w wersji podstawowej (użycie logotypu na stronie internetowej, kolory, dobre praktyki), lub pełnej (parędziesiąt stron z pełną księgą marki).

Dla kogo?

  • firm, które wchodzą na rynek,
  • firm, które chcą komunikować się świadomie i spójnie,
  • firm, które rozwinęły się do momentu, w którym mają kompleksowe potrzeby reklamowe,

Ile to kosztuje?

  • 1500 zł netto za uproszczony BrandBook. (x tur poprawkowych w cenie)
  • 3000 zł netto za rozbudowany BrandBook (x tur poprawkowych w cenie)

Jak wygląda współpraca?

Zbieramy informacje o dotychczasowych działaniach reklamowych firmy, a także elementach graficznych (logotyp, strona www) i potrzebach związanych z księgą znaku. Po zapoznaniu się z materiałami, przystępujemy do pracy. Najczęściej praca realizowana jest etapami, co pozwala naszym klientom upewnić się od samego początku, że idzie we właściwą stronę, lub szybko skorygować kierunek działań.

Księga znaku to graficzny przewodnik po Twojej marce.

Dzięki księdze znaku, twoi pracownicy, a także agencje marketingowe otrzymają wytyczne, które pozwolą im tworzyć spójne materiały.

Zaprojektuj księgę znaku razem z nami.