Umawianie spotkań handlowych za pomocą Call Center

Zleć umawianie spotkań handlowych w swojej firmie wykonane przez profesjonalne Call Center.

Co robimy?

Umawiamy spotkania za pomocą aktywnego telemarketingu z zapewnieniem całej infrastruktury potrzebnej do przeprowadzenia kampanii – systemów IT, numeru telefonu, systemu odsłuchów, codziennych raportów, a także z dodatkową usługą budowania bazy odbiorców, jeśli kampania tego wymaga. Umawianie spotkań uwolni czas sprzedawcom, którzy będą w stanie skoncentrować się bezpośrednio na dokonywanym transakcjom.

Dla kogo?

  • Działy sprzedaży, które potrzebują nowych leadów sprzedażowych i chcą lepiej wykorzystywać czas handlowców.

Ile to kosztuje?

2800 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 4 godziny dziennie / 5 dni w tygodniu.

5500 zł netto miesięcznie za stanowisko czynne przez 8 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu.

Jak wygląda współpraca?

Projekt realizowany jest przez SWPL, zajmujący się kampaniami Call Center.

W ramach projektu przydzielimy Państwu osobę przygotowaną do pełnienia roli potrzebnej w Państwa projekcie. Zapewniamy zarówno oprogramowanie do telemarketingu, przygotowanie lub wdrożenie do skryptu telemarketingowego, jak i system odsłuchów, a także codzienne raporty z wykonanych połączeń i ich efektów.

Dodaj do zapytania