Go to content

Case Study – Obsługa Asystencka

Ile firm, tyle sposobów na korzystanie ze zdalnej pracy. Dla firmy szkoleniowej, która prowadzi kursy językowe mamy przyjemność udostępniać zdalnego pracownika na 20-25 godzin miesięcznie.

Sytuacja wyjściowa

Nasz klient specjalizuje się w prowadzeniu stacjonarnych szkoleń z języków obcych w firmach na terenie Warszawy oraz kursów online na terenie całego kraju. Aby nasze wsparcie było efektywne, zdecydowaliśmy się na udostępnianie tego samego pracownika, który po jednorazowym przeszkoleniu już X miesiąc współpracuje z naszym klientem. Po naszej stronie organizujemy czas pracy (urlopy, wnioski, kontrola obecności, miesięczne raporty czasu pracy), odciążając tym samym klienta od wszelkich administracyjnych czynności.

Zakres obowiązków

Zdalny pracownik po jednorazowym wdrożeniu przez klienta wykonuje szereg zadań, które odciążają zespół klienta. Są to m.in. takie zadania jak:

– podliczanie wszystkich godzin zajęć klientów, i przygotowywanie dla nich faktur,

– przygotowywanie ofert dla nowych klientów,

– potwierdzanie z klientami ich obecności i gotowości do lekcji próbnych,

– koordynowanie grafiku zajęć, oraz przyjmowanie zgłoszeń/telefonów związanych z chęcią przełożenia / odwołania lekcji,

– przeprowadzanie badań satysfakcji klientów (poprzez ankiety wysyłane drogą mailową, oraz rozmowy telefoniczne),

– pilnowanie płatności (windykacja miękka),

– obsługa klienta związana z odpowiedziami za zapytania związane z zajęciami (mailowo oraz telefonicznie).

Wyniki

Po 21 miesiącach pracy udało nam się:

– odciążyć całkowicie klienta w kwestii płatności oraz faktur

– odciążyć klienta w obowiązku badania satysfakcji

– wspólnie usprawnić proces przekładania /odwoływania/ umawiania zajęć

Wnioski

Jeśli Twoją potrzebą jest elastyczne zatrudnienie pracownika do szeregu czynności, które możesz zarówno szybko przekazać nowej osobie zyskując dodatkowy czas – Zdalni.pl są dobrym wyborem. Postaramy się zarówno dobrać pracownika do Twoich potrzeb, jak i upewnić się, że cały proces, obojętne czy wsparcie dotyczy 10, 20 czy 30 godzin pracy w miesiącu – będzie korzystny dla Twojego biznesu.