Go to content
tabliczki z napisem words have power na niebieskim tle

Copywriting na straży wizerunku firmy

Ola|23 czerwca 2022

Copywriting to, najprościej rzecz ujmując, dziedzina zajmująca się tworzeniem treści do publikacji, zwłaszcza w celach marketingowych. Kiedy zaczęto przywiązywać wagę do tekstu, jako narzędzia reklamy? Szacuje się, że było to już na przełomie XIX I XX wieku. Obecnie chyba wszyscy, zwłaszcza działający w biznesie, wiedzą, czym są copywriting i język korzyści. Ale czy Ty zdajesz sobie sprawę, jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie wartościowe treści?

Copywriting drogą do miana eksperta

Każdy biznes, zwłaszcza promujący się za pośrednictwem Internetu, potrzebuje copywritera. Dlaczego? Przemawia za tym niejeden argument.

Kreując swój wizerunek, z pewnością chcesz uchodzić za eksperta w danej branży. Twój profesjonalizm możesz udowodnić jakością świadczonych usług lub dostarczanych produktów. Najpierw jednak musisz zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Jednym ze sposobów jest prowadzenie eksperckiego bloga. Warto pisać artykuły związane z tematyką Twojego biznesu, rozwiewając przy tym nurtujące odbiorców zagadnienia. Z pewnością masz solidną wiedzę, ale czy dysponujesz czasem, by tworzyć takie treści? Jeśli nie, copywriter zrobi to za Ciebie. Dodatkowo zadba o SEO, dzięki czemu Twoja strona będzie „lubiana” przez wyszukiwarki. Zyska zatem większą popularność.

Social media zbliżają do klienta

Sławę mogą przynieść Twojej marce także media społecznościowe. Nie wystarczy jednak nawet regularne publikowanie postów, jeśli nie opatrzysz ich ciekawą grafiką, materiałem video czy odpowiednim hashtagiem. Wiedza o tym, co przykuwa uwagę na poszczególnych portalach, również jest niezbędna. Wszak na Instagramie można sobie pozwolić na więcej luzu, jednak musisz pamiętać, że LinkedIn oczekuje fachowości i konkretów. Nie bardzo odnajdujesz się w świecie mediów społecznościowych? Nie musisz. Copywriter ma je w małym palcu.

Oczywiście nie należy też zapominać, że „klient nasz pan”. Jeśli chcesz zdobyć przychylność, odpisuj na komentarze i odpowiadaj na wiadomości konsumentów. W innym przypadku poczują się zlekceważeni. Pełną obsługą profili w mediach społecznościowych wraz z kontaktem z obserwującymi także może się zająć copywriter.

Copywriter pilnie poszukiwany? Znajdź go na zdalni.pl!


Czy jednak musisz zorganizować dodatkowy etat w swojej firmie, by powierzyć komuś opisane zadania? Nic podobnego. Wystarczy, że odwiedzisz serwis zdalni.pl i zapoznasz się z naszą ofertą. Możesz tu wynająć pracowników na godziny, którzy będą świadczyć poszczególne usługi. Potrzebujesz opisów produktów, treści do materiałów reklamowych lub pakietu postów na konto Facebook, LinkedIn lub Instagram? Skontaktuj się z nami, przedstaw swoje oczekiwania i … miej problem z głowy. Dzięki prowadzonemu przez nas wynajmowi pracowników na godziny Twoja firma zyska wiele korzyści, niewielkim kosztem.

Magda Bebel

Udostępnij artykuł!

facebook twitter linkedin

Przeczytaj inne nasze artykuły