Go to content

Czy outsorcing pracowniczy jest dla Ciebie?

Ola|13 września 2021

Outsourcing pracowników jest wygodną formą zatrudnienia dla przedsiębiorców, którzy potrzebują nowych rąk do pracy praktycznie od zaraz. Jest on też dość uniwersalny, ponieważ działa zarówno w przypadku zatrudnienia zdalnego, jak i stacjonarnego. Formalności w związku z przyjęciem pracownika zajmują dosłownie chwilę, a już następnego dnia możesz zlecić mu pierwsze zadanie.

Jak działa outsourcing pracowników w bazie zdalni.pl

Baza zdalni.pl to „wypożyczalnia” pracowników online, działających w obszarach, takich jak: call center, copywriting, projektowanie grafik, montaż video, wirtualna asysta, tworzenie baz danych, zdalna księgowość i wiele więcej. 


Chcąc znaleźć wykonawcę odpowiedającego Twoim wymaganiom, wystarczy, że otworzysz wyszukiwarkę pracowników na stronie zdalni.pl i wybierzesz interesującą Cię usługę. Wyświetlą Ci się profile kandydatów z wybranej dziedziny, które będziesz mógł przejrzeć i zdecydować, z którym chcesz podjąć współpracę. W razie wątpliwości możesz poprosić o pomoc, dzwoniąc pod numer telefonu koordynatora bazy.


Kiedy wybierzesz już osobę na miarę swojego zadania, czeka Cię podpisanie umowy i zapoznanie z garścią informacji odnośnie do współpracy. Jeżeli będzie taka potrzeba, pracownik, aby rzetelnie wykonać zlecenie, poprosi Cię o wypełnienie briefu lub przeprowadzi niewielki wywiad. A pracę rozpocznie zaraz po tym, jak udzielisz mu niezbędnych odpowiedzi.

Pracownicy na godziny w najpopularniejszych branżach

Dzięki nowoczesnym technologiom możemy wykonywać pracę z każdego zakątka kraju. A Ty w dowolnym momencie możesz skontaktować się z zatrudnionym pracownikiem i sprawdzić, jak mu idzie. Bez względu na to, jaką usługę będzie świadczył, nie musisz martwić się o jego przeszkolenie i kompetencje. W przeciwieństwie do zatrudnienia osób na umowę o pracę, dzieło czy zlecenie, decydując się na leasing pracowników, nie odpowiadasz za koszty związane z rekrutacją. 


Zdalni pracownicy udzielą Ci wsparcia w zakresie obsługi baz danych, fakturowania, obsługi sklepów i stron internetowych, obsługi klienta itd. Poukładajmy to jednak w przejrzyste kategorie. Oto Kilka branż, z których najchętniej wypożyczani są pracownicy.

Call center

W tej branży znajdziesz pracowników, którzy stworzą dla Ciebie infolinię, przejmą część połączeń przychodzących i podejmą się także rozmów wychodzących. Wykwalifikowani są również do przeprowadzania badań, sprawdzania opinii konsumentów i prezentacji treści ofertowej.


Całość pracy odbywa się przy wykorzystaniu specjalistycznego sprzętu i oprogramowania. Rozmowy są rejestrowane, a kontakty, na życzenie klienta, mogą być wprowadzane w utworzonej dla tego celu bazy danych.

Copywriting

Ul tekstów” to zespół copywriterów, którzy w zależności od Twoich wymagań i wielkości zlecenia mogą pracować nad nim indywidualnie bądź wspólnie. Do ich działań należy pisanie: artykułów blogowych, treści pod SEO, poradnikowych, na stronę internetową, opisów produktów i kategorii i wiele więcej. Ponadto gotowi są poprowadzić Twoje profile w mediach społecznościowych. Pomogą opracować odpowiednią dla Ciebie kampanię i wypromować Twoją markę w Internecie.

Tworzenie baz danych

To na bazach danych często opiera się każdy biznes. Powiększanie liczby kontaktów i klientów czy interesantów pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a stałych bywalców zatrzymać na dłużej. Dzięki bazie danych i zgromadzonych w niej informacjom będziesz znał potrzeby swoich klientów, co pozwoli dostosować ofertę do ich potrzeb.
Nasi pracownicy, korzystając z Excela lub innych oprogramowani służących do prowadzenia bazy, na bieżąco będą ją uzupełniać o wskazane dane.

Monitoring osób i kontrahentów

Osoby specjalizujące się w monitoringu osób i kontrahentów korzystają z baz danych o firmach takich jak: Centralna Ewidencja I Informacja O Działalności Gospodarczej czy Krajowy Rejestr Sądowy. W razie potrzeby śledzą portale społecznościowe i inne informacje w sieci oraz zasięgają opinii klientów i osób z otoczenia. Dzięki tym informacjom możesz rozbudować swoją markę, dostosować ją do swoich odbiorców albo poznać swojego przyszłego kontrahenta, zanim wyprzedzi Cię konkurencja.

Wirtualna asysta

To wyjątkowy dział usług, bo jak wiadomo, asysta może przydać się na wielu płaszczyznach. Pracownicy z tej branży mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu firmowych problemów, takich jak: połączenia telefoniczne, obsługę skrzynki mailowej, fakturowanie klientów, przenoszenie lub wprowadzanie danych do systemu. W razie potrzeby wesprą Cię w prywatnej kwestii, jak na przykład organizowanie czasu wolnego. Wszystko po to, by odciążyć Cię od nadmiaru obowiązków i zmartwień.

Monika Łojba

Udostępnij artykuł!

facebook twitter linkedin

Przeczytaj inne nasze artykuły