Go to content

Jak w zdalni.pl wspieramy firmy z branży beauty?

Ola|25 lutego 2022

W katalogu usług zdalni.pl znajduje się aktualnie ponad 60 pozycji. Naszą działalność koncentrujemy przede wszystkim na dedykowanym wsparciu dla różnych branż, w tym beauty. Ofertę dla klientów działających w tym obszarze wyprofilowaliśmy zgodnie z najczęściej deklarowanymi przez nich potrzebami. Na co dzień wspieramy beauty managerów i właścicieli salonów kosmetycznych w działaniach takich jak obsługa social mediów. Masz za dużo na głowie? Chętnie odciążymy Cię z nadmiaru obowiązków. 

Kompleksowe i całkowicie zdalne wsparcie

Dokładamy wszelkich starań, aby najlepiej jak to możliwe, wyręczać naszych klientów w codziennych, powtarzalnych czynnościach. Oferujemy im kompleksowe wsparcie, w którego zakres wchodzi copywriting, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, obróbka zdjęć i montaż filmów, czy administrowanie www. Z myślą o naszych klientach działających w branży beauty przygotowaliśmy dedykowane abonamenty, już od 500 zł netto miesięcznie. Do wyboru są trzy pakiety, z których każdy określa ilość godzin, jaką nasi pracownicy na godziny poświęcą na wsparcie danego klienta. 

Nasza rola na przykładzie salonu kosmetycznego

Jeśli jesteś właścicielem salonu kosmetycznego, to prawdopodobnie działasz na Instagramie i Facebooku. Możemy zaproponować Ci szereg usług, w tym: obróbkę zdjęć i montaż video, przygotowywanie i publikację postów, moderowanie i odpowiadanie na komentarze oraz wstawianie relacji. Jedną z popularniejszych usług, z których korzystają salony kosmetyczne, jest copywriting. Dopracowanie treści na stronę internetową, przygotowanie wpisów do social mediów, opracowanie newslettera, napisanie artykułu blogowego – w tym wszystkim wyręczyć Cię mogą nasi pracownicy na godziny. 

Obsługa social mediów salonu kosmetycznego

W branży beauty obecność na Facebooku jest więcej niż wskazana. Warto dzielić się z klientami m.in. informacjami na temat oferowanych zabiegów, nowościami w ofercie, zdjęciami prezentującymi efekty zabiegów. Fanpage na Facebooku to miejsce, które pozwoli Ci zjednać sobie obecnych klientów i zdobyć rzeszę nowych. 

Profil na Instagramie to także must-have dla Twojej branży. Nawet jeśli jesteś bardzo dobry w tym, co robisz, to nie znaczy wiele, jeśli nikt o tym nie wie. Dlatego właśnie warto dzielić się efektami swojej pracy. Możesz to robić, pokazując klientom swoje dyplomy albo efekty po zabiegach. Zdjęcia to jednak nie wszystko. Warto także i tam umieszczać treści, z zakresu dbania o siebie, czy nowości w ofercie.

Korzyści dla Ciebie i Twojego biznesu

Decydując się na współpracę z nami, zyskasz przede wszystkim wiele cennego czasu. To także spora oszczędność pieniędzy – zamiast zatrudniać pracowników na etat, możesz skorzystać z wynajmu pracowników na godziny. Dodatkowym atutem jest to, że w jednym miejscu skupiamy aż kilkadziesiąt usług i stale rozszerzamy naszą ofertę. 

Katarzyna Wacławska

Udostępnij artykuł!

facebook twitter linkedin

Przeczytaj inne nasze artykuły